平素より西条園公式オンラインショップをご利用頂き、誠に有難うございます。
昨今、海外転送サービスを利用した転売など悪意ある注文が増加しております。
弊社としてもこれらのトラブルを未然に防ぐため、以下のような対応を取らさせて頂きます。
1.支払い方法について
海外転送サービス業者へのお届けについては、支払い方法を
“本人認証サービス(3Dセキュア2.0)に対応しているカードのみ”とさせていただきます。
後払い決済、代金引換決済などでご注文いただいてもご注文を承ることができません。
※ホテル・ウィークリーマンション・自宅住所ではないの施設を利用した注文についても同様の対応とさせていただきます
2.海外転送された商品について
海外到着後に商品が破損していたとしても、当店では交換・返品を承ることはできません。
海外到着後に商品の不足・間違いが発覚した場合も、当店では交換・返品・不足品発送を承ることができません。
3.高額なご注文、大量なご注文について
ご購入金額が高額となる場合や、大量購入の場合、お電話でご本人様確認をさせていただく場合がございます。
ご本人様確認が取れない場合は、誠に勝手ながらご注文をキャンセルとさせていただきます。
弊社商品につきましては海外輸出を想定しておりませんので、通関出来ない事例があり、ご注文時点でキャンセル扱いとさせて頂く場合がござます。
キャンセル処理をした場合にはその旨メールにてご連絡いたします。何卒ご理解賜りますようお願い申しあげます。
なお、上記の内容は予告なく変更し、日本国外への転送サービスなど一部送付先への発送についてはお断りさせていただく場合がございます。
国内外での配送トラブル防止の為、何卒ご理解を頂きますようお願い申しあげます。
Thank you very much for your continued patronage of the Saijoen official online shop.
Recently, there has been an increase in malicious orders, such as reselling through international forwarding services. To prevent such issues, we will implement the following measures:
1.Regarding Payment Methods
For deliveries to international forwarding services, we will only accept payment by cards that support the "3D Secure 2.0" authentication service.
Orders placed with post-payment methods or cash on delivery will not be accepted.
This policy also applies to orders using facilities such as hotels, weekly rentals, or non-residential addresses.
2.Regarding Items Forwarded Internationally
We cannot accept returns or exchanges for items damaged after arrival overseas.
If shortages or mistakes are discovered after the item arrives overseas, we cannot accept returns, exchanges, or ship any missing items.
3.Regarding Large or High-Value Orders
For large purchases or high-value orders, we may contact you via phone to verify your identity.
If we are unable to verify your identity, we regret to inform you that your order will be canceled.
Since our products are not intended for export, there may be cases where customs clearance is not possible, resulting in cancellation of the order. In the event of a cancellation, we will notify you by email. We appreciate your understanding in this matter.
Please note that the above policies are subject to change without notice, and we may refuse shipments to certain destinations, including international forwarding services.
We kindly ask for your understanding in helping us prevent shipping issues both domestically and internationally.